آنودایزینگ آندایزینگ آلومینیوم آروین

خدمات آنودایزینگ , خدمات هارد آنودایز, آنودایز رنگی

آندایز به زبان ساده

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آندایزینگ فرایند الکتروشیمیایی است که شامل استفاده از برق DC (جریان مستقیم) فرم است. در طول این فرایند، ما قرار بخش به آنودایز ("آند") در قفسه های تخصصی، و پایین آوردن آن را به یک مخزن اسید، که در آن است submersed. مخزن کاتدهای فلزی (ساخته شده از آلومینیوم، یا در برخی موارد، 316 نفر از جنس استنلس استیل) در دیواره های جانبی است.

آنودایز شامل این مراحل است:

میشماره
تمیز کردن
قلم زنی
Deoxidizing (desmutting)
آنودایز
رنگرزی
ختم
Unracking

همه immersions هستند شستشو شده است. ما معمولا در H & W، استفاده از اسید سولفوریک آندایزینگ فرایند به منظور افزایش سختی سطحی و مقاومت به سایش و خوردگی است. آنودایز راه حل می تواند، با این حال، از اسیدهای مختلف از قبیل کرومیوم، فسفریک، بوریک، اگزالیک، و ترکیبی از این ساخته شده است.
.


هنگامی که یک بخش آلومینیوم را در محلول آندایزینگ و کاربردی شدت جریان برق DC، این فلز در فرم اول یک لایه نازک مانع، اکسید می آید که از خود submersed. پس از چند دقیقه، یکی دیگر از لایه شروع به رشد از طریق لایه مانع، این لایه متخلخل نامیده می شود. بخش در حال حاضر در حال توسعه یک اکسید یکنواخت (اکسیداسیون کنترل که قبلا ذکر شد).

ممکن است این پوشش به دست آمده از طریق آندایزینگ تزئینی (پوشش نرم)، و یا ممکن است آن را برای استحکام مکانیکی (سخت کت) استفاده شود. در نظر گرفتن دقیق داده می شود باید هنگام استفاده از کت سخت آندایزینگ فرایند در قطعات تحت تنش بسیار، به دلیل کاهش عملکرد خستگی مشخص شده و بر روی قطعات با گوشه ها و لبه های تیز که پیکور ممکن است منجر.

به طور معمول، فرایند پوشش نرم (MIL-A-8625F نوع II) صورت می گیرد در 72 درجه فارنهایت در یک محلول اسید سولفوریک، پوشش ضخامت محدوده از 0.2 mils تا 0.7 mils برای پوشش های داخلی، و 0.8 mils و به 3.0 mils برای پوشش بیرونی است. برق DC مورد نیاز ممکن است متغیر از 12 تا 18 ASF (آمپر به ازای هر فوت مربع).

سخت کت روش استاندارد (MIL-A-8625F نوع III) نصب مخزن، اما در دمای بسیار سرد می شود - 32 درجه فارنهایت - به دلیل قدرت DC اعمال شده به طور قابل توجهی بالاتر است (34 تا 38 ASF)، و به این ترتیب از حرارت بیشتر است. به طور کلی، این پوشش محدوده از 1.0 mils تا 4.0 mils.

پوشش آنودایز نهایی متخلخل است، و از بسیاری از لوله ای شکل، ساختار شش ضلعی ساخته شده به نام سلول. هر سلول دارای یک سوراخ در مرکز، به نام منافذ است. پس از اسید آندایزینگ از طریق کامل شستشو برداشته شده است، پوشش می تواند رنگ / رنگ و مهر و موم شده است. انتخاب رنگ نامحدود هستند، و می تواند سفارشی شود. اگر هیچ رنگ مورد نظر، پوشش نیز ممکن است به سادگی مهر و موم شده باشد، که در آن صورت نقره ای (با اشاره به عنوان "آندایزینگ روشن") ظاهر می شود

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آنودایزینگ آندایزینگ آلومینیوم آروین

تهران، رباط کریم

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

خدمات آنودایزینگ ، خدمات هارد آنودایز، آنودایز رنگی، نصب و راه اندازی، خدمات آندایزینگ، آندایز براق، آنادایز، هارد آندایز، آندایز سخت، هارد آنودایزینگ، آنودایز رنگی، آندایز کرومیکی، خدمات آنودایز، آنودایز برنز، آنودایز شامپاینی، الکتروکالورینگ

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 ماه قبل